Ügyféltájékoztató költözésről
2017. október 19. 09:00

Ügyféltájékoztató költözésről

Tájékoztatjuk a Tisztelt Ügyfeleket, hogy a Szeghalmi Járási Hivatal Földhivatali Osztálya, valamint a Hatósági, Gyámügyi és Igazságügyi Osztálya 2017. október 30. napjától a Szeghalom Nagy Miklós utca 6. szám alatti (volt könyvtár) épületbe költözik.

A költözés miatt október 24-27. között a földhivatali ügyfélszolgálaton csak a beadványok benyújtására, iktatására és az azokhoz tartozó eljárási igazgatási szolgáltatási díjak befizetésére lesz lehetőség. 
A Hatósági, Gyámügyi és Igazságügyi Osztályon pedig október 26-27-én szünetel az ügyfélfogadás.  Kérjük, hogy sürgős, gyermekvédelmi ügyekkel összefüggő halaszthatatlan esetekben a Kormányablak ügyfélszolgálatán szíveskedjenek jelzéssel élni.

Kérjük, hogy a fenti időszakban az alábbi adatszolgáltatási igényekkel :

-          tulajdoni lap másolat
-          térképmásolat
-          földhasználati lap másolat kiadás

a Szeghalmi Járási Hivatal Kormányablak Osztályát (Szeghalom Nagy Miklós utca 4.) és annak kirendeltségeit  (Vésztő Kossuth L. utca 62.; Füzesgyarmat Szabadság tér 1.)  szíveskedjenek felkeresni.

Szíves megértésüket köszönjük!




Ügyintézés