Ötvenezredik ügyfél a Szeghalmi Kormányablakban
2018. március 01. 15:43

Ötvenezredik ügyfél a Szeghalmi Kormányablakban

A Szeghalmi Járási Hivatal Szeghalmi Kormányablakában Dr. Kovács József országgyűlési képviselő, Dr. Krizsán Anett a Békés Megyei Kormányhivatal igazgatója valamint Détárné Molnár Andrea a Szeghalmi Járási Hivatal vezetője 2018. március 1-jén délelőtt köszöntötte az 50 000. ügyfelet.

Dr. Krizsán Anett elmondta, hogy a kormányablakokban, az intézhető ügyek számának folyamatos növekedésével, az egyablakos ügyintézésnek köszönhetően, egyre nagyobb ütemben növekszik a szolgáltatást igénybevevő ügyfelek száma. Ezt támasztja alá, hogy a Szeghalmi Kormányablakban, amely 2015. május 4. napja óta működik, a 10.000. ügyfelet 2015. december 17-én, a 30000. ügyfelet 2017. február 20. napján köszöntötték. Kiemelte továbbá, hogy a Szeghalmi Járási Hivatal, a megyében egyedüliként három kormányablakot működtet, a székhely településen kívül Füzesgyarmaton és Vésztőn.


Dr. Kovács József köszöntőjében hangsúlyozta, hogy a közigazgatás átszervezése révén a szolgáltatást közelebb vitték az ügyfelekhez. Az egységes arculattal kialakított, modern kormányablakokban szívesen intézi ügyeit a lakosság, amit az ügyfél-elégedettségi adatok is alátámasztanak, melyek alapján elmondható, hogy 10 ügyfélből 9 elégedetten távozik a kormányablakból.

Kovácsné Szatmári Henrietta szeghalmi lakos ötvenezredik ügyfélként családjával érkezett a kormányablakba, kiskorú gyermekei részére igényelt személyazonosító igazolványt.


A Szeghalmi Kormányablak heti 35 órában tart ügyfélfogadást, lehetőséget biztosítva az ügyfeleknek arra, hogy hivatalos ügyeiket akár munkaidőn kívül is el tudják intézni. Az ügyek többségét a klasszikus okmányirodai ügyek – gépjármű ügyintézés, személyi okmányok kiállítása – teszik ki, de a KIÜSZI munkaállomások forgalma is jelentős, itt leginkább szociális, családtámogatási, társadalombiztosítási, vagy nyugdíj ügyekben nyújtanak be kérelmet, vagy kérnek tájékoztatást ügyfelek.

Kezdetben a heti átlagos ügyfélszám 300 körüli volt, ma már a 450 körül mozog. Az ügyfélszám évről évre nő, 2016-ban 27,5 %-kal, 2017-ben pedig 32 %-kal haladta meg az előző évit.










Ügyintézés