Kormányablak ügyintézés akár 8.00 óra előtt és 16.00 óra után
2016. augusztus 17. 12:47

Kormányablak ügyintézés akár 8.00 óra előtt és 16.00 óra után

A Szeghalmi Járási Hivatal 2015. május 4. napjától a Szeghalom, Nagy Miklós utca 4. szám alatti épületben működtet Kormányablakot, ahol több mint 22.000 ügyfél fordult meg eddig.

A Kormányablak heti 35 órában tart ügyfélfogadást, lehetőséget biztosítva az ügyfeleknek arra, hogy hivatalos ügyeiket akár munkaidőn kívül is el tudják intézni. Ennek érdekében hétfőnként 7.00 órától 17.00 óráig, csütörtökönként pedig 8.00 órától 18.00 óráig tartunk nyitva. 2016-ban eddig közel 500 ügyfelünk élt a hosszított ügyfélfogadási idő által kínált lehetőséggel. Ez az arány a 2016-ban megjelent ügyfelek 5 %-a.

Kovács István csütörtökön 16.45 órakor érkezett a Kormányablakba, abból a célból, hogy ügyfélkapujával kapcsolatban intézkedjen. Elmondta, hogy örült, amikor meghallotta, hogy 16.00 óra után is intézheti ügyét, mert kötött munkaideje miatt erre máskor nincs lehetősége. Véleménye szerint gyorsan és precízen zajlott az ügyintézés, maximálisan meg volt elégedve.

Az Ügyfélkapu a magyar kormányzat elektronikus ügyfélbeléptető és azonosító rendszere. Biztosítja, hogy felhasználói a személyazonosság igazolása mellett, egyszeri belépéssel, biztonságosan kapcsolatba léphessenek az elektronikus közigazgatási ügyintézést és szolgáltatást nyújtó szervekkel. Ügyfélkapu használatához kötött szolgáltatás egyebek mellett az Adó- és járulékbevallás, az Internetes okmányiroda bizonyos szolgáltatásai (pl. okmányirodai ügyindítás), az OEP TAJ-szolgáltatások stb. Az ügyfélkapus azonosító létrehozása egy regisztrációs eljárás, amelynek során személyes megjelenés után a megadott e-mail címre a központi rendszer elküldi az egyszer használatos aktiválási kódot, amit a Magyarország Kormányzati Portálon / www.magyarorszag.hu / 5 napon belül aktiválni kell.




Ügyintézés