A Duna mindkét oldalán a természeti és kulturális örökség megőrzése, valamint a vidékfejlesztés érdekében történő hasznosítása a Duna természetének szlovák-magyar feladatcsúszdája. Az Európai Regionális növekedési alap által támogatott feladat, a két ország állami kiadási tervei, valamint a feladat társainak saját forrásai 20 szlovákiai kerületet, 30 magyarországi közösséget, ökológiai, valamint állami intézményeket, szervezeteket és cégtulajdonosokat foglalnak magukban. A projekt elindult 1. 2018. január, és minden bizonnyal 31-ig tart. December 2019. „A naturparks filozófiáján alapul, amelynek célja a természeti és kulturális örökség védelme, az ökológiai nevelés és tanulás, a közvélemény formálása, valamint a vidékfejlesztés, a turizmus és a szórakozás” – jelentette ki Andrea Fialov, a reducated Rye island közösségek szervezetének feladatmenedzsere. A redukált Rozssziget önkormányzatainak Szövetsége 2 éven belül önkéntesek közreműködésével 3500 őshonos gyümölcsfafajt, valamint cserjéket készít elő a Duna régióban, 35 rovarhotelt, kilenc hintakutatót, 35 madárházat, négy madármegfigyelő cikket, 33 képfogást és 20 esőudvart az egyesület résztvevő településeinek intravilanjában. Húsz közösségek kap egy fűnyíró tereprendezés, valamint 222 darab kis keret, mint a padok, kukák és táblák minden bizonnyal tartalmazza. Hasonló tevékenységek készülnek a magyarországi Gerecse Naturparkban, valamint a résztvevő magyarországi közösségekben. A szlovák Környezetvédelmi Ügynökség élményközpontot épít Dropia védett természeti helyén, amelyen belül wifi kapcsolattal rendelkező pavilont épít, amely külső osztályként, valamint közösségi feladatként is működik.
„Minden bizonnyal fejlesztenek egy élménypályát, egy siklót, egy csapadékudvart, madármegfigyelő központokat, faházakat háziállatok számára” – nevezte el Violet. A Dropiai tavat nem mechanikusan tisztítják meg, újjáélesztve a környék ivóvízkészletét és a régió kezdeti gyümölcsfafajainak faiskoláját. Szlovák víz adminisztráció cég, š.p. többfunkciós eszközt szerez a kaszáláshoz, valamint a tengeri növényektől való megszabaduláshoz a víz felszínéről, amely 3680 órán keresztül minden bizonnyal megtisztítja az alsó Rye-sziget tavait és csatornáit. Zlatnában a 247 éves épületet minden bizonnyal Néprajzi múzeumként állítják helyre, és kulturális és ökológiai tevékenységekre is felhasználják. A Pozsonyi regionális megőrzési Egyesület minden bizonnyal frissíti a Velky l-ben található ökoturisztikai létesítményt-padokból, pavilonokból, hintakútból, játszóterekből, szemeteskosárból, kerékpárállványokból, oktatási túrákhoz használt vízi járműből és lovaskocsiból áll. Kl. A. D.-ban, a D. A.-ban lesz egy kis ízelítő a Duna Természet Ünnepségéből, amelyen helyi termékek gyártói és a projektben részt vevő városok mitológiai együttesei is részt vesznek. Az új motorcsónak minden bizonnyal a Duna mentén fog közlekedni a Kl. számú főútvonalon, a Kl. számú főútvonalon, a Kl. számú főútvonalon, a Kl. számú főútvonalon.
Kérjen egy speciális állami Környezetgazdálkodás visszaállítását
Az ökológiai gondozás állami Igazgatóságának teljesítményének elemzésében, amelyet nemrégiben publikáltunk, a környezetvédelmi ellátás állami irányításának működésére, valamint szervezésére is összpontosítottunk. Megvizsgáltuk az alapfeltételeket, és külön megvizsgáltuk az állami gazdálkodás teljesítményét a természet-és tájvédelem területén, ahol egy bizonyos szolgáltatást is javasoltunk. Tetszik felülvizsgálata blog oldalak? Iratkozzon fel a hétfői hírlevélre a hét 5 legjobb blogjával. Az alapbeállítás szempontjából a helyi önkormányzatok meglévő modelljét beépítik az Általános területi hatóságok alá, amelyek számos területen végeznek állami adminisztrációt, amely ökológiai gondozásból áll.
A területi irodák a Belügyminisztérium alá vannak rendelve, amely a szolgálati munkahely funkcióját látja el, felügyeli a munkavállalókat, a járási hivatalok gazdasági, anyagi, technológiai és adminisztratív támogatását. Más szóval, a Belügyminisztérium események azonosítja, hogy milyen számban, valamint milyen problémák biztosan működik a járási hivatalok, függetlenül attól, hogy az érdemi hangsúlyt. A Környezetvédelmi Minisztérium, amely az államigazgatás hatékonyságáért felel az ökológiai gondozás területén, az ökológiai ellátás megosztásának érdemi problémák szempontjából történő irányításáért felel. Ezenkívül környezetvédelmi szabályozásokat javasol. Más szavakkal, A MOE irányítja, koordinálja és kezeli, amit a kerületi munkahely környezetvédelmi tisztviselője választ.
Egy példa mindenkinek
Az így létrehozott állami irányítási rendszer nem hatékony (ENSZ) működését okozza. Egy példa mindenkinek: a MOE SR a közelmúltban elfogadta a természetvédelmi törvény módosítását, amely jelentősen megerősítette a területi hatóságok hatáskörét (pl. képesek voltak a fák kivágására vagy a védett helyeken történő önkényes fakitermelésre vonatkozó döntések meghozatalára), ugyanakkor ugyanakkor sokkal magasabb személyzeti követelményeket hozott a vadonatúj ütemterv végrehajtásához.
Ugyanakkor a Belügyminisztérium kampányához, az úgynevezett folyamathoz. a kerületi munkahelyek munkavállalóinak „optimalizálása”, amelynek következtében csökkent a környezetvédelmi körzeti hivatalok osztályainak munkavállalói száma. Ugyanakkor ellentétes eljárások is voltak-a Szlovák Köztársaság MOE-je érvényesíteni fogja a jogszabályok módosítását, amely fokozott követelményeket támaszt a hatóságok személyi védelmével szemben, ugyanakkor a Szlovák Köztársaság MOE-je minden bizonnyal minimalizálja azon hatóságok számát, akiknek a törvénymódosítást kell alkalmazniuk.
Az ütemterv kumulációja
További probléma az ütemterv felépítése – számos különösen kis területi irodában (OU Medzilaborce, OU Poltar, OU Snina …), 3-4 munkavállaló működik az ökológiai ellátás osztályain, akik a környezetvédelem állami irányításának teljes programját kívánják megvalósítani. O víz, levegő, hulladék, természetvédelem, KHV, környezeti terhelés, halászat, árvizek …). Ennek eredményeként egyidejűleg számos napirendet kell végrehajtaniuk, feltételezésük van. kollektív menetrend (kora reggel repülők, délután Őrzők, másnap víziek). Ideális esetben legalább egy személynek van programja. és még több ember. Különösen a kis körzeti munkahelyeken a dolgozók nem képesek arra, hogy munkájukat helyesen és jól elvégezzék, nem tudnak koncentrálni a kérdésre (gyakran jelentősek és igényesek), ugyanakkor nincs senki, aki képviselje őket PN vagy szabadság miatti kudarc esetén. Maga a rendszerkonfiguráció követelmény, hogy a felajánlott területeken az államigazgatás elfojtott legyen. Nem szükséges, hogy minden városrészben legyen egy Környezetvédelmi Hivatal, elég lenne, ha nagyobb területeken maradna, amelyek nagyobb területi hatókörrel rendelkeznének, ugyanakkor nagyobb létszámú munkatársak lennének, akik teljes mértékben végrehajtanák a kijelölt ütemtervet, még jobban specializálódnának, és képesek lennének egymást képviselni.
Speciális készségek, valamint a munkavállalók képzettsége
Egy másik probléma, hogy az értékelés során kiderült, a szaktudás és tanúsítványok az állami vezetés személyzet tagjai – ez nem azonosított semmilyen módon, bár a Belügyminisztérium, mint egy szolgáltató iroda, lehet fejleszteni, mint egy feltétele működik a Department of environmental treatment kerület hatóságok. Azok a munkavállalók, akik teljesen más képzettséggel és tanulással, valamint szakértői háttérrel rendelkeznek, mint amire az ökológiai kezelés állami menedzsmentjének (Élettudományi Oktatás) programját végző munkatársak esetében szükség lenne, szintén az ökológiai kezelési osztályokon működnek.
A baj az is, hogy az összes kerületi munkahelyet egy minta szerint hozzák létre, pontosan ugyanazzal a szerkezettel. Al-Qasim mindazonáltal a rendszer nem képes arra, hogy válaszoljon a különböző ökológiai problémákra egy adott régióban, valamint több képességet koncentráljon ott, mint valahol máshol-nem szinte mindenhol esik egybe a természetes érték, a védett területek fókusza, egyes területeken nagyobb a szeméttelepek ára vagy a környezeti terhek stb. Mindazonáltal a terület valódi kérdéseinek hasonlóképpen meg kell másolniuk az ezeket a problémákat megoldó állami igazgatási hivatalok keretét és személyzetét.
Speciális állami menedzsment a Beállítás területén
Ezek a kérdések, néhány mással együtt, a mi nézőpontunkból érthetőek lennének az ún. testreszabott államigazgatás a környezetvédelem területén, mint a múltban (1991-1996-ban. 2003-ban -. 2013). Ez az államigazgatás továbbra is a Környezetvédelmi Minisztérium teljes hatáskörében maradna (ideértve a munkavállalói kérdéseket, képesítéseket, pénzügyi forrásokat stb.), és struktúrája létrehozhatná az ún. kerületi ökológiai hatóságok, amint azt a múltban is igaznak tartották (területi jártassággal rendelkeztek, amely több kisebb méretű kerületet is magában foglalt-pl. a PPE Zvolen szintén Detva és Krupina területeiért volt felelős), valamint amelyek kialakíthatták belső szerkezetüket és személyzetüket annak érdekében, hogy tükrözzék a régió sajátosságait a regionális környezetgazdálkodási kérdésekben.