Tippek az ügyfelek beszerzési módszerének javításához egy kis költségvetéssel. A kisvállalkozások legnagyobb kihívásai közé tartozik a fogyasztói beszerzés. Új ügyfelekre van szüksége a visszatérés fenntartásához, és növekedni kíván, de ez erőforrásokat igényel, és költséges lehet. Az elmúlt öt évben az ügyfelek vonzásának ára 50% – kal nőtt. Új ügyfelek vonzása egy kis költségvetéssel nem könnyű, de meg lehet csinálni. Növelheti az ügyfél beszerzési technikáját, ha alkalmazza az ötletek betartását.
Készítsen testreszabható stratégiát, valamint világos célokat is felállított
A sikeres fogyasztói vásárlási megközelítés kialakításának első lépése a számszerűsíthető és lehetséges célok meghatározása. Csakúgy, mint ez az információra van szüksége. Vessen egy pillantást a meglévő ügyfeleire, és vegye figyelembe a kiadási rutinjaikat, valamint azt is, hogy pontosan hogyan kommunikálnak a vállalatával. Használja a csoport és a viselkedés adatait az ügyfélprofilok létrehozásához, valamint a megcélozható összehasonlítható célpiacok meghatározásához. Ezt követően dolgozzon ki egy tervet, hogy elérje ezeket a lehetséges ügyfeleket az egyik leghatékonyabb hívási tényezővel. Amikor létrehoz egy stratégiát, hogy az új ügyfelek, valamint növeli a bevételeit, szem előtt tartani, hogy az ügyfél vásárlási módszer személyre kell szabni. Nem akarja, hogy a tervezett árak visszatartsák, mivel a szolgáltatás bővül. Ez segít, ha nem hagyja figyelmen kívül a kitűzött célokat. Célpiac, amelyről úgy gondolja, hogy érdekli a szolgáltatásai vagy terméke.
Hozzon létre vonzó tartalmat, és egyszerűen megtalálja
Ha fel akarja hívni a lehetséges ügyfelek figyelmét, a webes tartalom létfontosságú. A mai ügyfelek nem akarják, hogy bármit is eladjon nekik. Saját maguk akarják meghatározni. Az Ön feladata olyan tartalom előállítása, amely eszközöket biztosít a képzett döntések meghozatalához, miközben növeli a márkanév megértését. Az olyan egyszerű eszközök, mint az Adobe Express és az Adobe Best Rush bárkinek segítenek (még azoknak is, akiknek nincs tapasztalata a marketingben vagy a tervezésben) minőségi és esztétikailag vonzó tartalmat előállítani. Facebook Instagram Instagram Adobe Express segédeszközök Ön az infografikák és blogoldalak mellett olyan közösségi oldalak számára is készít tartalmat, mint a Facebook, a Twitter, az Instagram és a LinkedIn. A legjobb izgalom lehetővé teszi a dokumentum, szerkesztés, valamint a kiváló minőségű videók megosztását pontosan a telefonján. A weboldalon és más csatornákon található tartalomnak folyamatosan képviselnie kell a célpiac követelményeit. Amikor tartalmat fejleszt, győződjön meg arról, hogy a kiváló fiókkal rendelkező emberek megtalálják azt. Az analitikai eszköz segítségével felfedezheti, hogy az ügyfelek mit keresnek, amikor meglátogatják az Ön webhelyét, és keresési kifejezéseket is tartalmazhat a tartalmához. Ez egy viszonylag olcsó módszer a seo (SEARCH ENGINE OPTIMIZATION) módszer elindításához. Ezenkívül fektessen be némi készpénzt ezekben a feltételekben annak biztosítása érdekében, hogy webhelye fizetett hirdetésként jelenjen meg a fogyasztók számára, amikor a Google-ra néznek.
Használjon több hálózatot, ugyanúgy, mint az ügyfelek
A fogyasztók több mint 70% – a vásárlás előtt többféle módon kommunikál egy vállalkozással. Mielőtt valóban döntést hoznának valaminek a megvásárlásáról, kereshetnek az interneten, láthatnak egy szalaghirdetést, láthatnak egy közösségi hálózati üzenetet, vagy rákattinthatnak egy termékre egy e-mailben. Érje el a célpiacot, ahol van, és ne hagyja ki az érdekes fogyasztókat. És ne felejtsük el, hogy az ügyfelek egy következetes beállítást az egész csatorna. Facebook Facebook Instagram a tartalom létrehozása több csatornára nehéz lehet, de az olyan programok, mint az Adobe Express, lehetővé teszik, hogy egyszerűen készítsen egy látványt, és átalakítsa azt a méretre, amelyre szüksége van ahhoz, hogy minden típusú légkörben használhassa, beleértve számos társadalmi rendszert, mint a Facebook, az Instagram és a Pinterest. Ez is segít rendszeresen építeni a márka több csatornán keresztül. Fedezze fel az Adobe Stock cégének megfelelő fényképeket, és szabja őket az Adobe Lightroom és az Adobe Photoshop segítségével.
Könnyű értékesítési eljárás biztosítása
A leendő ügyfél megtalálja a honlapon, válasszon egy terméket, és látogasson el a pénztáros. Az akvizíció befejezése előtt távoznak. Az online vásárlások 67%-a befejezetlen marad. Lehetséges, hogy a lehetséges ügyfelek érdeklődnek az Ön tételei iránt, és felkészülnek arra, hogy megkapják őket, de valami megakadályozza őket a fizetés folyamatában. Az egyik leggyakoribb tényező, hogy a fogyasztók nem fejezik be az akvizíciót, még akkor is, ha jelenleg a kosárban vannak dolgok, a fizetési folyamat arányához és fáradságosságához kapcsolódnak. Ha a fogyasztó a vásárlás utolsó szakaszában rejtett díjakat vagy hirtelen magas árat tapasztal a termékek szállításáért, akkor valószínűleg sokkal jobb választást keres valahol máshol. Továbbá, ha az eljárás hosszú időt vesz igénybe, és sok lépést is tartalmaz, az ügyfél bajba kerülhet, és távozhat. Számos módszerrel megpróbálhatja megoldani a problémát befejezetlen vásárlásokkal. Lehetőleg vegye figyelembe a teljesen ingyenes kiszállítást vagy a teljes visszatérítést. Az ügyfelek valóban úgy érzi, extra pozitív, ha online vásárlás, ha nem nyomás alatt tölteni extra pénzt, vagy a végén egy elem, hogy végül nem felel meg nekik. Próbálja meg egyszerűsíteni az elszámolási folyamatot, ameddig csak lehetséges. Győződjön meg róla, hogy a fogyasztók azonnal áthelyezhetik a kosarukat a webhely többi részére, és lehetőséget biztosítanak számukra, hogy látogatóként fizetjenek, így nem kell hosszadalmas beiratkozási eljáráson átesniük. Számos fizetési lehetőség biztosítása szintén segít a beszerzés befejezésében.
Célozd meg újra a webhely látogatóit, akik még nem vásároltak semmit
Ha valaki az Ön webhelyére vonatkozik, és nem vásárol semmit, akkor nem kell feladnia. Az ügyfél megmutatta a kamatlábat, és egyszerűen csak egy gyengéd lökést igényelhet a vásárlás befejezéséhez. A hirdetésekkel, valamint az e-mail gyógyító kampányokkal történő újbóli célzással vissza vonzhatja az ilyen ügyfeleket. Kezdve azzal, hogy a függőben lévő akvizíció minden fajtáját szegmensekre szegmentálja olyan változók alapján, mint például az elem típusa, az ügyfél böngészésének sokfélesége a webhelyére, valamint a kosár teljes értéke. Ezen adatok meghatározása minden bizonnyal segít olyan testreszabott nyilvántartások kidolgozásában, amelyek felhasználhatók arra, hogy ösztönözzék a fogyasztót minden olyan akadály leküzdésére, amely korábban megakadályozta őket az akvizíció befejezésében.
Miután kifejlesztette ezeket az ágazatokat, mutasson minden csapatnak célzott hirdetéseket az egyik leghatékonyabb hálózatban, hogy emlékeztesse őket a cégére és az Önnél történő vásárlás előnyeire. Egy további lehetőség, amelyet kipróbálhat, az e-mail cím visszaállítása kampány. Beállíthatja úgy, hogy e-mailt vagy számos e-mailt küldjön egy olyan fogyasztónak, aki nem fejezi be a vásárlást. Ezeknek tartalmazniuk kell a fogyasztóra szabott információkat a megadott szegmensek alapján. Emlékeztesse a fogyasztót az érdeklődő termékre, beszélje meg veled a vásárlás előnyeit, és fontolja meg, hogy adhat-e garanciát vagy promóciós ajánlatot a dologra.
Kompenzálja a hűséget
Miközben a vadonatúj ügyfelek bevonása elengedhetetlen, megtartásuk ugyanolyan elengedhetetlen a szervezet fejlődéséhez, különben még inkább. Amikor egy potenciális ügyfelet vásárol tőled, meg kell próbálnia, hogy újra visszatérjen. A visszatérő fogyasztók kevésbé bonyolultnak találják valamit, mert már megértik és bíznak a termékeiben, és pszichológiai kapcsolatot hoztak létre a tiédhez. Ők is van egy nagyobb tipikus rendelési érték. Valójában a márka ügyfeleinek vezető 1% – A ötször annyit fektet be. mint a többi 99 %. Készítsen hűségprogramot az ügyfelek számára. Ha a fogyasztó lehet keresni ösztönzők a felvásárlások, ez minden bizonnyal motiválja őket, hogy minél több pontot tőled. Egy olyan program, amely az új ügyfelek ajánlásainak árcsökkentését kínálja, később minden bizonnyal segít önnek a hűséges fogyasztók visszatérésében, és bemutatja a márkanevét a lehetséges vásárlóknak. Kiderült, hogy Az összes akvizíció 50% – át befolyásolja a szóbeli referral promóció, így a hűségprogramnak köszönhetően az ügyfelek a marketingszakemberek szerepét tölthetik be helyetted.