Az ELA segíti annak biztosítását, hogy a kerekesszékre és a szociális biztonsági ellenőrzésre vonatkozó uniós szabályozásokat ésszerű, alapvető és hatékony eszközökkel hajtsák végre, és sokkal könnyebbé teszi az emberek és a vállalatok számára a belső piac előnyeit. Létrehozták az Európai Munkaügyi hatóságot 31. 2019. július: Az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2019/1149 politikája, székhelye Pozsony. Ez az első szlovákiai székhelyű uniós ügynökség. Az ELA várhatóan 2024-re éri el teljes funkcionális képességét. A rendkívüli likviditási segítségnyújtás a következő feladatok ellátásával járul hozzá a jól működő európai munkaerőpiachoz:
- segíti az egyének és a munkaadók információhoz való hozzáférését, valamint együttműködik az EURES-hálózattal;
- a vonatkozó uniós jogszabályok hatékony és egyben hatékony alkalmazása és végrehajtása érdekében a tagállamok közötti együttműködés és adatcsere előmozdítása;
- koordinálja, valamint előmozdítja az összehangolt és közös értékeléseket;
- értékelések készítése, valamint a határokon átnyúló munkaerő-mobilitási problémák elemzésének kockázata;
- támogatja a tagállamokat a megfelelő uniós jogszabályok sikeres alkalmazásához és végrehajtásához szükséges kapacitás kiépítésével;
- a Be nem jelentett munkavégzés kezelésében részt vevő államok támogatása; valamint
- mérsékli a résztvevő államok közötti konfliktusokat, amelyek aggasztják a vonatkozó uniós rendeletek alkalmazását.
Magyar humán erőforrás prédikátor
Jan Richter Munkaügyi, Szociális, valamint családügyi miniszter találkozott Magyar megfelelőjével, Magyarország személyi miniszterével, Balog Zoltánnal. A beszélgetés fő témája a munkanélküliség és az aktív lépések a munkaerőpiacon. Szlovákiához hasonlóan déli szomszédainknak is alapvető problémájuk van a munkahelyek hiányával és a munkanélküliséggel. Ők is próbálják kezelni a helyzetet, különösen, ha jön a tartós munka, országos munkahelyek, amelyek számukra a kezdeti kedvező eredményeket. A miniszterek a nyugdíjrendszerre és a munka Törvénykönyvére vonatkozó információkkal is kereskedtek. Arra is kitértek, hogy folytatni kell az intenzív vitát, mivel a munka, a szociális és a nyugdíjrendszerek terén ma, az EU-n belüli nemzetközi dilemmák és összekapcsolódások idején, nincs aggodalom az egész országban. A minisztériumok képviselői minden bizonnyal áprilisban folytatják az együttműködést, amikor a magyar személyi Minisztérium ügynökei a Szlovák Köztársaság Külügyminisztériuma által szervezett világméretű szemináriumon kívánnak részt venni.
A kormány segítséget nyújtott a leggyengébbeknek. De Csehország, Magyarország, Lengyelország és Németország is sokkal többet tesz
Miután hónapos várakozás, munka prédikátor Milan Krajniak (mi a család tagjai) csütörtökön kiderült, az első információ a gazdasági támogatás az emberek egyszerre rendkívül hegymászó költségek. Ez minden bizonnyal célzott egyszeri támogatás lesz a lakosság legkiszolgáltatottabb csoportjai számára. Meg van osztva 3 csapat az emberek. Az első a háztartásoknak nyújtott támogatás 5,8 millió euró termékigényben. Ezenkívül 101,7 millió euró összegű támogatás a fiatalokkal rendelkező családtagok számára. Végül pedig 25,5 millió euró összegű segítség a gyermekek nélküli alacsony jövedelmű csoportok számára. A teljes segélyszámla ezért 133 millió eur. A pénzt minden bizonnyal 100 eurós fizetés formájában fizetik ki. Például nagyobb, mint 121 ezer ember otthonokban termék követelmény minden bizonnyal megkapja azt. Több mint 610.000 szülő gyakorlatilag egy millió gyermek tartózkodik a termék szükséglet minden bizonnyal emellett megszerezni a pénzt. A sajtó szemináriumon azonban nem minden koalíciós partner létezett. Ez azt jelenti, hogy a támogatás végleges formája bizonytalan. „Ez egy olyan javaslat, amelyet át fogunk venni” – mondta Krajniak, hozzátéve, hogy a koalíciós ünnepségek egyike sem kérdőjelezte meg a kiválasztott népcsoportokat.
Senki sem kérdőjelezte meg azt az igazságot, hogy a kifizetéseket nyárig, azaz 30-ig kell fizetni. June. A hosszú várakozás segítséget minden alkalommal 9 százalékkal emelkedő megélhetési költségek ment együtt a kifogás. A múltban a szövetségi kormány azonnal 17 millió eurót talált az orosz Sputnik v oltás megvásárlására, gyakorlatilag félmilliárdot több tömeges szűrésre, valamint végül 21 milliót az injekciós lottójátékra. A 133 millió euró a szlovák gazdaság éves eredményének mintegy 0,1 százaléka. A kérdés az, hogy ki fogja fizetni a támogatást. Csütörtökön vita alakult ki arról, hogy hol lehet készpénzt szerezni. A társfinanszírozás alternatívái között szerepel a dohányra, az alkoholra és a szerencsejátékra kivetett nagyobb mértékű adóbeszedés. Az ítélet eseményeinek gazdasági szakértői, valamint a Pénzügyminisztérium az esedékességig nem vitatták meg a javaslatot.
A pénzügyi szakértők hosszú ideig ösztönözték a szövetségi kormányt, hogy foglalkozzon
Nem mindenki-gazdag és szegény egyaránt. Krajniak javaslata kielégíti ezt, de néhány szakértő elengedhetetlen. J. A. K. A., egy szocioökonómiai szakértő, aki egyben a dolgozó nyomorúság mozgalom szakszervezeti tagja is, dicséri a csoportok lehetőségét, de a kifizetések részleteit illetően nem világos. Elmondása szerint nem értjük az esetek politikáját vagy a határok meghatározását, amelyek minden bizonnyal azonosítják, hogy ezekből a csapatokból származik, és ki nem. Előfordulhat olyan körülmény, amikor valaki biztosan nem lesz jogosult segíteni, még akkor is, ha nehéz élethelyzetben vannak. „Például egy átlagos fizetéssel rendelkező egyedülálló apa, valamint öt gyerek rosszabb helyzetben lehet, mint 2 alapfizetésű szülő és egy gyermek.”
A probléma az adókötelezettség perk lehet, hogy mi köze a szülők, hogy a részmunkaidőben, és szintén alacsony jövedelem, mivel nem fizetnek semmilyen adókötelezettséget, és következésképpen az adó perk nem segíti őket. Még egy válogatott csapat a reliant gyerekek alacsony jövedelmű szülei, akiknek jövedelme akár 804 Euró is lehet. „Ebben az esetben azt is javasoljuk, hogy növeljék az adókötelezettséget 100 euróra” – jelentette ki a Munkaügyi Osztály vezetője. Körülbelül 258 000 szülőt fognak befolyásolni. A tartózkodó csoportok azok lesznek, amelyek nem érték el az első fajtákat. Ezért az alacsony jövedelmű álláskeresők gyerekek nélkül, a kedvezményezettek a pénzbeli támogatás az ellátás, az egyének kínál személyes segítséget, hogy egy személy súlyos hátrányokkal és a személyek az öregségi, hogy nem felhalmozott nyugdíj terv törvényes jogokat. „Ezekben az esetekben 100 euró egyszeri kifizetés lenne”-tette hozzá.
Segítség igen, de szisztémás
Ugyancsak fontos megjegyezni, hogy a segítség egy egyszeri, azaz ez csak a támogatás egy pillanatra. Ehelyett rendszerszerűnek, azaz ismétlődőnek kell lennie. „A kezdeti lépésnek a létminimum lényeges növelésének kell lennie, mivel annak mennyisége alapvetően nem elegendő” – írja le. A megélhetési minimumnak számos egyéb előnye is van. Éves kozmetikai tréningje a kosár mellett nem nyújt védelmet a leginkább fogékonyaknak a pusztításoktól. A nem parlamenti ünnepi Golos szerint a javasolt támogatás határozottan nem elegendő. „Ha a szövetségi kormány szerint a hat hónap kemény kamatemelés után kifizetett 100 euró a nyugdíjasok, a gyermekes családok vagy a munkanélküliek megnövekedett kiadásainak fedezésére szolgál, akkor a szlovák kormány túlél egy további földet” – mondta Pellegrini. Elmondása szerint 100 euró a szomszédos szomszédaink által végrehajtott rengeteg intézkedés ellen egy nagy szégyen. Elnök Zuzana Enterprises ma reggel figyelmeztette korábban ezen a héten, hogy nem tudjuk fizetni, hogy várjon tovább a támogatás kezelni hegymászó árak. Emlékeztetett arra, hogy a magas emelkedő megélhetési költségek a legvalószínűbb, hogy velünk jövőre, valamint ennek eredményeként meg kell hajolni az ismételt, valamint a célzott hozzájárulás. „Azon lépések között, amelyek rendszerszintű támogatások lehetnek, amelyeket valójában már régóta javasolok, az ingatlankedvezmény. Ez a havi juttatás a család megélhetési költségeit a az ingatlan ára, ” azt állította.