Kormányablakban intézhető NAV-ügyek

 NAV ügyfélszolgálat a Kormányablakokban

Az egyes adóügyi ügyfélszolgálati tevékenységeknek a kormányablakokban történő ellátásához szükséges intézkedésekről szóló 1325/2017. (VI. 8.) Korm. határozattal a Kormány a Nemzeti Adó- és Vámhivatal szervezeti átalakításához és az adóigazgatási rendszer megújításához kapcsolódóan elrendelte a Nemzeti Adó- és Vámhivatal ügyfélszolgálatainak (a továbbiakban: NAV ügyfélszolgálatainak kormányablakokba történő átköltöztetését.

Az intézkedéssel a kormányhivatal hatáskörébe tartozó ügyek gyors és hatékony ügyintézése mellett elintézhetőek az adóügyek is.

NAV ügyfélfogadás rendje

 

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

Békési Járási Hivatal
Kormányablak Osztály

Békési Kormányablak

5630 Békés, Kossuth utca 4.

07:00-11:30
12:30-17:00

nincs

nincs

nincs

08:00-12:00

Sarkadi Járási Hivatal
Kormányablak Osztály

5720 Sarkad, Szent István tér 7.

nincs

nincs

nincs

08:00-11:30
12:30-18:00

08:00-12:00

Gyulai Járási Hivatal
Kormányablak Osztály

5700 Gyula,Petőfi tér 3.

nincs

nincs

08:00-12:00

08:00-11:30
12:30-18:00

08:00-12:00

Mezőkovácsházi Kormányablak
5800 Mezőkovácsháza, Árpád u. 169.

07:00-11:30
12:30-17:00

nincs

08:00-12:00

08:00-11:30
12:30-18:00

08:00-11:00

Orosházi Járási Hivatal
Kormányablak Osztály

5900 Orosháza, Szabadság tér 3.

07:00-11:30
12:30-17:00

nincs

08:00-11:30
12:30-16:00

08:00-11:30
12:30-18:00

08:00-12:00

Szarvasi Járási Hivatal
Kormányablak Osztály

5540 Szarvas, Szabadság út 25-27.

07:00-11:30
12:30-17:00

nincs

08:00-12:00

08:00-11:30
12:30-18:00

08:00-12:00

Szeghalmi Járási Hivatal
Kormányablak Osztály

5520 Szeghalom, Nagy Miklós u. 4.

07:00-11:30
12:30-17:00

nincs

08:00-12:00

08:00-11:30
12:30-18:00

08:00-12:00

 

 

 

 

 Képtalálat a következőre: „nav a kormányablakokban”

 

A kormányablakokban kialakított NAV ügyfélszolgálatokon a több adóügyi ügytípusokban vált elérhetővé az ügyintézés lehetősége, így például:

 

- általános tájékoztatás

- jövedelem- és illetőségigazolások, csekkek kiadása

- adóalany-nyilvántartással, bevallásokkal kapcsolatos ügyintézés 

- folyószámla-kezelés

- POS befizetések

- ügyfélkapu-ügyintézés

- ingyenes nyomtatványok és tájékoztató anyagok átadása, beadványok átvétele


 A fentiek alapján 2018. januárjától Békés megyében az alábbi helyeken és időpontokban a Kormányablakokban várják az ügyfeleket a NAV ügyintézői:

 

 

Gyomaendrődön szintén a járási hivatal székhelyén, a Gyomaendrőd, Szabadság tér 1. szám alatt, a Kormányablaknak is helyet adó épületben várja a NAV az ügyfeleit, Békéscsabán pedig továbbra is a Kinizsi úton található igazgatóságon intézhetik a helyiek az adóügyeiket.

 

Ügyintézés