Az e-ügyintézésről tanácskoztak Szeghalmon
2019. július 17. 08:00

A Terület- és Településfejlesztési Operatív Program (TOP) keretében „E-ügyintézés a közigazgatásban, fókuszban a foglalkoztatás” elnevezéssel rendeztek fórumot a közelmúltban a Szeghalmi Járási Hivatalban.

Idéntől a gazdálkodó szervezetek, egyéb szervezetek, önkormányzatok kizárólag elektronikus úton tarthatnak kapcsolatot az államigazgatási szervekkel. A fórumon a járási hivatal munkatársai a foglalkoztatással összefüggő támogatások igénylésével kapcsolatos szabályokat, az e-ügyintézés menetét ismertették.

A rendezvényt Détárné Molnár Andrea, a Szeghalmi Járási Hivatal vezetője nyitotta meg. Dr. Varga Zita, a foglalkoztatási osztály vezetője a bérjellegű támogatások iránti kérelmek elektronikus kitöltéséről, benyújtásáról, az e-papír szolgáltatásról, az ügyfélkapuval, cégkapuval, hivatali kapuval rendelkező ügyfelek teendőiről tartott előadást.
Szó esett a különböző felületek (epapir.gov.hu, szuf.magyarorszag.hu, tarhely.gov.hu) használatáról, valamint az uniós finanszírozású bérjellegű támogatások általános szabályairól is.