Épület felújítás miatt okmányirodai szünet
2018. június 12. 10:02

Megújul a mezőhegyesi „Kantár” épület, mely a Békés Megyei Kormányhivatal Mezőkovácsházi Járási Hivatal Mezőhegyesi Kirendeltségének ad otthont. Az épület-felújítás és átalakítás során Mezőhegyesen is Kormányablak létesül, melyben az eddigi okmányirodai feladatokon kívül számos további ügyet is elintézhetnek az ügyfelek.
Az építési munkák ideje alatt az okmányiroda nem üzemel. A járási ügysegéd és a falugazdász sem tart ügyfélfogadást 2018. június 14-től.
Az alábbi ügyek kizárólag a mezőkovácsházi Kormányablakban intézhetők:
  • gépjármű foglalási ügyek
  • kötelező felelősségbiztosítási ügyek
  • műszaki hibás gépjárművek kivonása
  • vezetői engedély visszavonása
  • egyéb, hivatalból induló közlekedési igazgatási ügyek
 
Egyéb okmányirodai ügyek a környező települések kormányablakaiban és okmányirodában is indíthatók, többek között:
  • első vezetői engedély megszerzése
  • vezetői engedély cseréje
  • személyi igazolvánnyal, útlevéllel és diákigazolvánnyal kapcsolatos ügyek
  • ügyfélkapu létesítése
  • mozgáskorlátozottak parkolási igazolványa.
 
A Mezőhegyesre történő lakcímbejelentések a Mezőhegyesi Polgármesteri Hivatalban intézhetők.
 
Elérhetőségek:
  • Battonyai Okmányiroda                        68/457-753
  • Mezőkovácsházi Kormányablak         68/451-043
  • Tótkomlósi Okmányiroda                     68/795-008
  • Orosházi Kormányablak                       68/414-043
  • Makói Kormányablak                             62/561-680
 
A járási ügysegéd minden hétfőn 13-14 óra között várja az ügyfeleket a Mezőhegyesi Polgármesteri Hivatal kistanácskozó termében a következő ügyekben:
  • foglalkoztatást helyettesítő támogatás
  • ápolási díj,
  • időskorúak járadéka,
  • egészségkárosodási támogatás
  • közgyógyellátás
  • hatósági bizonyítvány egészségügyi szolgáltatásról.
 
A falugazdász ügyfélfogadást tart minden hétfőn 8-16 óráig és pénteken 8-12 óra között a Mezőhegyesi Polgármesteri Hivatal kistanácskozó termében.