Ügyfélfogadási időn kívül is a diákok rendelkezésére állt a Gyomaendrődi Járási Hivatal
2019. január 27. 10:00

Az ügyfélközpontú gondolkodás, a rugalmasság, valamint a konstruktív együttműködés ékes példáját szolgáltatta a Gyomaendrődi Járási Hivatal a napokban, amikor ügyfélfogadási időn kívül nyitott ügyfélkaput a Szent Gellért Katolikus Gimnázium 33 végzős tanulója a hivatal kormányablakában.

Mint ismeretes, a felvételi előtt álló tanulóknak mindenképpen szükségük van az elektronikus felvételi eljárás lebonyolításához ügyfélkapu létesítésére. Tekintettel arra, hogy a Szent Gellért Katolikus Gimnázium továbbtanulni szándékozó diákjainak többsége nem rendelkezett ügyfélkapuval, az alma mater képviselője megkereste a járási hivatalt, közreműködésüket kérve, hogy a gimnázium végzős évfolyama mihamarabb elvégezhesse az ügyfélkapu regisztrációt.

Annak érdekében, hogy a diákok tömege ne „zavarja” az ügyfélfogadást, a járási hivatal szerda délelőtt, a normál ügyfélfogadási időn kívül biztosított ügyintézési lehetőséget az oktatási intézmény felvételi előtt álló végzős tanulóinak. A járási hivatal kormányablak ügyintézői alig háromnegyed óra alatt minden tanuló ügyfélkapu regisztrációját elvégezték.

A Gyomaendrődi Járási Hivatal nagy hangsúlyt fektet az oktatási intézményekkel, önkormányzatokkal, egyéb közfeladatot ellátó szervezetekkel való együttműködésre. Ezt a konstruktív partnerséget példázta a Szent Gellért Katolikus Gimnázium végzős diákjainak ügyfélkapu nyitási akciója is.